Oprava na dálku: jak postupovat?
Vaše Apple Watch, Apple iPhone a další zařízení pro opravy můžete osobně předat v našich kancelářích v Praze, Brně nebo u našeho zástupce v Českých Budějovicích.
Pokud jste z jiného města, můžete použit kurýrní služby k převozu zařízení k opravě. V takovém případě musíte postupovat následovně:
- Pořádně zabalte vaše zařízení – prosíme používejte bublinkovou fólii nebo něco podobného, aby se zařízení nepoškodilo
- Balík odešlete poštou nebo kurýrní službou na následující adresu: fixis.cz – Praha (Winter is coming, s.r.o.), Husitská 160/49, 130 00 Praha, nebo přes Zásilkovnu na výdejní místo M&E KVĚTINY, Lukášova 311/5, 130 00 Praha – doporučujeme tento postup jako nejpohodlnější a nejlevnější
- Oznamte nám odeslání zásilky pomocí formuláře na této stránce, nebo pošlete e-mailem či sms na tel. 704 023 273 následující informace: jméno, příjmení, e-mail, tel., název zařízení, druh opravy, způsob platby (bankovní převod / dobírka), adresa.
Po převzetí zařízení ho opravíme do 1 až 2 pracovních dnů:
- v případě že jste si zvolili platbu bankovním převodem, odešleme Vám fakturu, po zaplacení pošleme opravené zařízení a od dopravce dostanete sledovací číslo na e-mail
- pokud jste si zvolili platbu dobírkou, pošleme Vám opravené zařízení a od dopravce dostanete sledovací číslo na e-mail. Fakturu Vám též zašleme na e-mail.
Doporučení:
- pokud odesílate hodinky, raději sundejte pásek – během opravy ho nepotřebujeme 😉
- neposílejte zařízení v původním obalu – lepší pokud nikdo nepozná co je v zásilce