Oprava na dálku: jak postupovat?

Vaše Apple Watch, Apple iPhone a další zařízení pro opravy můžete osobně předat v našich kancelářích v Praze, Brně nebo u našeho zástupce v Českých Budějovicích.

Pokud jste z jiného města, můžete kurýrní služby použít k převozu zařízení k opravě. V takovém případě musíte postupovat následovně:

  1. Pořádně zabalte vaše zařízení – prosíme používejte bublinkovou fólii nebo něco podobného, aby zařízení se nepoškodilo
  2. Balík odešlete poštou nebo kurýrní službou na následující adresu: fixis.cz – Praha (Winter is coming, s.r.o.), Zelenky-Hajského 1631/12, 130 00 Praha, nebo přes Zásilkovnu na výdejní místo BPV-Lena Domácí potřeby, J.Želivského 1687/39, 130 00 Praha – doporučujeme tento postup jako nejpohodlnější a nejlevnější
  3. Oznamte nám odeslání zásilky pomocí formuláře na této stránce, nebo pošlete e-mailem či sms na tel. 704 023 273 následující informace: jméno, příjmení, e-mail, tel., název zařízení, druh opravy, způsob platby (bankovní převod / dobírka), adresa.

Po převzetí zařízení ho opravíme do 1 až 2 pracovních dnů:

  • v případě že jste si zvolili platbu bankovním převodem, odešleme Vám fakturu, po zaplacení pošleme opravené zařízení a od dopravce dostanete sledovací číslo na e-mail
  • pokud jste si zvolili platbu dobírkou, pošleme Vám opravené zařízení a od dopravce dostanete sledovací číslo na e-mail. Fakturu Vám též zašleme na e-mail.

Doporučení:

  1. pokud odesílate hodinky, raději sundejte pásek – během opravy ho nepotřebujeme 😉
  2. neposílejte zařízení v původním obalu – lepší pokud nikdo nepozná co je v zásilce

Formulář pro zaslání Apple Watch / Apple iPhone k opravě

    Preferovaný způsob platby:

    Preferovaný způsob doručení: